Selecteer een pagina

Retour Policy

Ons ruil- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds ontvangst van je aankoop, kunnen we je helaas geen terugbetaling meer aanbieden.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en (indien rederlijkerwijze mogelijk) in originele staat en verpakking geretourneerd worden. Mocht het artikel beschadigd/gedragen of de originele prijskaartjes verwijderd zijn, kunnen we deze waardevermindering van het artikel aan je doorberekenen. Behandel het artikel dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retourzending goed verpakt is.

Terugbetalingen

Zodra je retourzending is ontvangen en verwerkt, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling. (let op: deze e-mail komt vaak terecht in de spam box van je mailaccount)

Als je retour is geaccepteerd, wordt de terugbetaling verwerkt door ons belatingsplatform Mollie en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoedcode of terugbetaling toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

  • Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
  • Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.
  • Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
  • Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

 

Defecte artikelen

Heb je een beschadigd of defect artikel ontvangen? Stuur ons dan een e-mail via ons contactformulier en we kijken naar een passende oplossing.

Verzending

Om je product te retourneren, dien je het product te verzenden in de originele verpakking. Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor de retourzending. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten van je bestelling in mindering gebracht op je terugbetaling.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzending te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het artikel retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@daisysschoonhoven.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op  voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.