Selecteer een pagina

Veelgestelde Vragen

Bezorging & Levering

Welke verzendmethoden zijn er?

Bij Daisy’s kun je kiezen tussen verschillende methoden om je pakketje in huis te hebben. Je kunt je pakketje thuis laten bezorgen via Standaard Verzending. Ook heb je bij ons de optie om je pakketje op te halen in onze winkel!

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten voor een online bestelling bij Daisy’s zijn €6,95. Bij besteding boven €75,- betaal je helemaal geen verzendkosten. Momenteel verzenden wij alleen bestellingen binnen Nederland. Je kunt je bestelling ook gratis bij ons afhalen, lees hieronder verder voor meer informatie.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij verwerken en leveren je bestelling zo snel mogelijk. Na ontvangst van je bestelling en betaling gaan wij direct over tot verzending. Onze bestellingen worden verstuurd via MyParcel (PostNL). Na verzending word je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen op het opgegeven adres afgeleverd. Artikelen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn besteld, worden in de meeste gevallen de volgende dag (m.u.v. zon- en feestdagen) al bezorgd.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Nadat we je bestelling verzonden hebben, ontvang je van ons via mail een Track&Trace code om je pakketje te kunnen volgen. Het kan soms een paar uur duren voordat de eerste status van verzending zichtbaar is.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Yes! Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling gratis af te halen in onze winkel. Selecteer hiervoor tijdens het afrekenen (bij verzendmethoden) de optie ‘Afhalen in onze winkel’. Ons winkeladres: Lopikerstraat 16 in Schoonhoven. Je kunt vanaf de dag van het plaatsen & betalen van je bestelling de artikelen binnen 7 dagen in onze winkel afhalen. Om je bestelling in de winkel af te kunnen halen dien je de factuur van je bestelling (deze vind je als bijlage in de order e-mails) mee te nemen.

Mijn pakketje is niet bezorgd. Wat nu?

Als je hebt geconstateerd dat je pakketje vermist is, vragen wij je om op deze pagina het contactformulier in te vullen. Nadat wij dit formulier volledig ingevuld hebben ontvangen, starten wij een onderzoek om te achterhalen waar je bestelling is gebleven.

Ik heb een bestelling geplaatst maar mijn bestelling is geannuleerd. Hoe kan dit?

Omdat wij onze artikelen verkopen in zowel de winkel als de webshop, houden wij onze voorraden nauwkeurig bij. Helaas kan het weleens gebeuren dat je iets besteld hebt dat niet meer op voorraad is. Mocht dit het geval zijn, nemen we contact met je op om naar een gepaste oplossing te zoeken.

Betaling

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Het betalen van je bestelling bij Daisy’s is makkelijk, veilig en snel. Je kunt kiezen om te betalen via iDEAL, Apple Pay, Klarna , PayPal, Creditcard of Fashioncheque.

Als ik mijn bestelling retourneer, krijg ik dan mijn geld terug?

Als je (een gedeelte van) je bestelling retourneert, ontvang je van ons bericht zodra we deze in goede orde ontvangen hebben. We zullen dan het te retourneren bedrag (ex. verzendkosten) binnen 14 werkdagen terugstorten op je bankrekening.

LET OP: Mocht je items retour sturen van een bestelling met gratis verzending (boven de €60,-) waarbij de totaalwaarde van je bestelling na de retour onder de €60,- uitkomt, verrekenen wij alsnog €6,95 verzendkosten op je bestelling.

Accepteren jullie Fashioncheque?

Jazeker! Zowel in de winkel als online kun je met Fashioncheque betalen.

LET WEL OP: in verband met de nieuwe Europese wetgeving mag je maar €50,- per transactie als cadeaubon betalen. Je kunt dus maar maximaal €50,- per bestelling uitgeven met je Fashioncheque. Houd hier dus rekening mee!

Ruilen & Retourneren

Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dit?

Bij je bestelling ontvang je een retourformulier. Mocht je artikelen willen retourneren, vul dan het fomulier volledig in, en stuur deze samen met de te retourneren artikelen in een betrouwbare (liefst orginele) verpakking naar:

Daisy’s
Lopikerstraat 16
2871 BX Schoonhoven

  • Het is belangrijk dat je het retourformulier van je bestelling meestuurt in je zending. Onvolledig ingevulde formulieren worden NIET in behandeling genomen!
  • Binnen 14 dagen ontvang je het (volledige) aankoopbedrag teruggestort.
  • De kosten van de retourzending worden niet door ons vergoed

Tot hoelang kan ik artikel(en) retourneren?

Retournering bij Daisy’s kan binnen 14 dagen (gaat in op de dag van ontvangst). De artikelen moeten in originele staat zijn (ongedragen/ongewassen/onbeschadigd) en alle orginele prijskaartjes moeten nog bevestigd zijn. LET OP: Buiten deze 14 dagen is retournering helaas niet meer mogelijk.

Krijg ik de verzendkosten vergoed?

Nee, alle verzendkosten (dus zowel de verzendkosten van de bestelling als de verzendkosten van de retourzending) worden NIET door ons vergoed.

Kan ik mijn bestelling ook retourneren in de winkel?

Dat kan, hierbij is het wel belangrijk dat je de factuur van je bestelling en het bijgeleverde retourformulier meeneemt! In de winkel heb je de keuze om het artikel om te ruilen voor iets anders, een tegoedbon mee te nemen of je geld terug te krijgen. Wil je het aankoopbedrag terugkrijgen, neem dan het retourformulier die bij je bestelling zit volledig ingevuld mee en lever hem in samen met de te retouren artikelen. Het aankoopbedrag zal dan binnen 14 werkdagen op je bankrekening worden teruggestort.

Kan ik sale artikelen ook retourneren?

Je kunt afgeprijsde artikelen retourneren, bij Sale artikelen ontvang je een couponcode of tegoedbon in plaats van geld retour. Dit tegoed is eenmalig te gebruiken op je volgende bestelling en is één jaar geldig (vanaf de dag van uitgifte).

Kan ik een artikel ook omruilen? (voor bijv. een ander artikel of een andere maat)

Helaas is ruilen bij Daisy’s (nog) niet mogelijk. Als je een artikel besteld hebt die je toch een maatje kleiner/groter had gewild, zul je je bestelling moeten retourneren en het artikel opnieuw moeten bestellen in de juiste maat.

Ik heb een artikel beschadigd ontvangen. Wat nu?

Heeft je bestelling/artikel/de verpakking schade opgelopen bij ontvangst? Stuur ons een mail met daarin een duidelijke uitleg van het probleem/de klacht en een foto naar info@daisysofficial.nl met als onderwerp: KLACHT + (je ordernummer). Na ontvangst van je e-mail zullen we contact met je opnemen om verdere stappen uit te leggen en het probleem op te lossen.

  • LET OP: Bij schade na het dragen van het artikel, dient dit duidelijk vermeld te worden in je uitleg! De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de afhandeling.
  • De kosten van de retourzending worden niet door ons vergoed
  • Wij geven geen garantie op bedrukkingen zoals pailletten, kralen, strasstenen, studs, franjes of plakletters.